Thajsko nabízí zájezd zadarmo

2. 9. 2009 17:09

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Cestovatelům dobře znalým internetu nabízí Thajsko jedinečnou možnost – zájezd zadarmo pro pět vybraných párů, kterým nevadí trávit dovolenou u počítače.
Thajský úřad pro turistiku spustil novou kampaň, v rámci které poskytne pěti dvojicím plně hrazenou cestu po nejvyhlášenějších městech a plážích této země. Na oplátku budou muset své zážitky z dovolené zaznamenávat na internetové komunikační síti. Odměnou jim za to bude ještě 10.000 dolarů (180.000 korun), mobilní telefon a videokamera.
Zájemci o účast musejí být dobří vypravěči se znalostí aplikací YouTube, Twitter, Facebook a Flickr, uvedl úřad pro turistiku na webové stránce, kam mohou uchazeči do 15. října zasílat minutová videa, ve kterých se představí. Úřad pak vybere 25 semifinalistů a pět vítězných párů bude vybráno v celosvětovém internetovém hlasování.
Turistický průmysl Thajska čelí nejhorší krizi za poslední léta. Její příčinou jsou politické otřesy a celosvětová finanční krize.
K novému projektu Thajsko inspirovala nedávná kampaň na podporu cestovního ruchu v Austrálii, kde hledali správce tropického ostrova Hamilton u státu Queensland. Konkurzu na „nejlepší zaměstnání na světě“ se účastnilo téměř 35.000 kandidátů z celého světa a nakonec jej vyhrál charitativní pracovník z Británie, který občas jezdí na pštrosech nebo skáče bungee jumping.

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.