Tesco spustí kampaň na podporu nové cobrandované karty

29. 9. 2009 00:09

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Máme první fotky z Agentury roku. Podívejte se, jak jsme oslavili vítěze!

Letošní slavnostní předávání cen Agentury roku proběhlo v úterý 16. dubna v prostoru Václaváku 22. Bylo s námi u toho přes sto hostů a zábava byla ohromná. Přinášíme vám první část fotogalerie.

Reklama
SDG

Maloobchodní řetězec Tesco od října spustí kampaň na cobrandovanou kartu, kterou začal od minulého týdne nabízet zákazníkům ve spolupráci s GE Money Multiservis. Kampaň poběží do konce roku v tisku, letácích, POS a formou DM společně s GE. Držitel karty za nákup v prodejnách Tesco získá body, které může následně uplatnit jako slevu při dalším nákupu. GE Money Multiservis momentálně neplánuje samostatně marketingovou podporu karty.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení