Tatínkova holčička bodovala ve Francii

22. 9. 2009 09:09

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Fajn rádio si novým partnerstvím s Enterprise Esports otvírá dveře do gamingu

Fajn rádio z mediální skupiny Media Bohemia se v marketingu dlouhodobě zaměřuje na spolupráci s influencery a tiktokery z různých oblastí. Nyní prostřednictvím Enterprise Esports vstupuje do oblasti esportu a bude oslovovat milovníky gamingu.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Cenu pro nejlepší snímek v sekci evropské televizní tvorby získal na 11. mezinárodním festivalu ve francouzském městě La Rochelle film Tatínkova holčička z úspěšného cyklu TV Nova Soukromé pasti. Mluvčí novy Michaela Fričová oznámila, že ocenění převzala jako vedoucí projektu režisérka Tereza Kopáčová.
„V sekci evropské televizní tvorby byly dále zastoupeny pořady z Velké Británie, Německa, Itálie, Švédska, Portugalska a dalších zemí. Drama režiséra Petra Slavíka odvážně upozornilo na jeden z nejbolestnějších společenských problémů – sexuální zneužívání dětí,“ uvedla Fričová.
Hlavní postavy příběhu o zneužívání patnáctileté dívky nevlastním otcem ztvárnili Berenika Kohoutová a Miroslav Etzler. Snímek, který vzbudil mimořádnou pozornost už při televizní premiéře loni v říjnu, se stal nejlepším televizním dílem v evropské sekci festivalu.
„Byl to úžasný zážitek. Soukromé pasti vzbudily velkou pozornost i v konkurenci hraných televizních filmů z celé Evropy, v kulisách nádherného města, jakoby vystřiženého ze Tří mušketýrů. Přidá nám to energii i na pokračování této série, na kterém začínáme pracovat,“ uvedla Kopáčová.
Také generální ředitel Novy Petr Dvořák přivítal, že ocenění Tatínkovy holčičky na zahraničním festivalu potvrdilo kvalitu celého cyklu Soukromé pasti, jehož dvanáct částí přilákalo k obrazovkám v průměru 1,5 milionu diváků. Letos na jaře vyšly na DVD.
Pozitivní ohlasy získal cyklus i od televizních kritiků. Začátkem roku ho ocenil Český filmový a televizní svaz FITES, koncem loňského roku získal od sdružení Žába na prameni cenu za přínos k vyrovnávání šancí. Všechny díly se natáčely výhradně v reálných prostředích.

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení