T-Mobile nově cílí mobilně

29. 9. 2009 00:09

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

O2 a Air Bank prohlubují spolupráci s platformou Unity

Věrnostní platforma Unity navazuje na dřívější spolupráci O2 a Air Bank, do budoucna se přidají další společnosti ze skupiny PPF.

Reklama
SDG

Mobilní operátor T-Mobile nabízí od začátku října zadavatelům tři nové formy cílené mobilní reklamy – SMS/MMS kampaně, reklamní nabídku jako součást SIM Toolkit (reklamní sdělení přímo v menu na kartě) a reklamní přílože k fakturám zákazníků. Rozšíření portfolia služeb avizoval jako součást dlouhodobé strategie mobilní operátor již dříve s tím, že nechce být pouhým poskytovatelem mobilních služeb, ale chce nabízet reklamní služby také zadavatelům. Podobnou službu má také např. Telefónica O2, která jako reklamní prostor nabízí panely na telefonních budkách.

T-Mobile doposud nenabízel žádnou komerční službu. Cena za zásah jednoho kontaktu je stanovena ve dvou úrovních, podle přesnosti zacílení. Základní cena se pohybuje v rozpětí 2,50 – 5,00 Kč (bez DPH), podle zvoleného média. Výhodou této formy reklamní komunikace je podle Michala Němce (na obr.), ředitele služeb mobilních portálů T-Mobile, jasné cílení na konkrétní cílovou skupinu, možnost oslovit více než pětimilionovou zákaznickou bázi operátora a možnost osloveného zákazníka okamžitě reagovat na reklamní sdělení. Potenciální zadavatele oslovuje společnost primárně na osobní bázi a na odborných konferencích. Vybrané výsledky výzkumu o potenciálu této komerční konverzace mobilní operátor zveřejní v tomto týdnu.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Demagog.cz varuje v nové kampani před dezinformacemi

Demagog.cz varuje v nové kampani před dezinformacemi

Projekt Demagog.cz spustil kampaň s cílem bojovat proti šíření dezinformací v České republice. Mottem „Dezinformace nás mohou zasáhnout více, než si myslíme“ se projekt snaží zdůraznit naléhavost osvěty veřejnosti o rizicích, která pro společnost čím dál více představují dezinformace.