Subway má nový směr

14. 9. 2009 00:09

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Demagog.cz varuje v nové kampani před dezinformacemi

Projekt Demagog.cz spustil kampaň s cílem bojovat proti šíření dezinformací v České republice. Mottem „Dezinformace nás mohou zasáhnout více, než si myslíme“ se projekt snaží zdůraznit naléhavost osvěty veřejnosti o rizicích, která pro společnost čím dál více představují dezinformace.

Reklama
SDG

Fastfood Subway minulý týden oznámil kompletně novou kreativu značky. S novou strategií přijde řetězec na konci tohoto měsíce a kampaň bude komunikovat především čerstvost potravin. Mediální část kampaně vytvořila agentura McCann Erickson a zahrnuje TV, outdoor a veškeré POP materiály. Agentura Momentum zrealizovala změny v obchodech. Pro zaměstnance Subway navrhla nové uniformy a podílí se také na promoakci dvou nových sendvičů.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Demagog.cz varuje v nové kampani před dezinformacemi

Demagog.cz varuje v nové kampani před dezinformacemi

Projekt Demagog.cz spustil kampaň s cílem bojovat proti šíření dezinformací v České republice. Mottem „Dezinformace nás mohou zasáhnout více, než si myslíme“ se projekt snaží zdůraznit naléhavost osvěty veřejnosti o rizicích, která pro společnost čím dál více představují dezinformace.