Stock-Plzeň Božkov si vybral agenturu na promo v on-trade

14. 9. 2009 00:09

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

V jednokolovém výběrovém řízení na zajištění promoakce na podporu destilátu Fernet Stock 8000 zvítězila agentura WTL I.M.C. Services. Výběrové řízení trvalo přibližně měsíc a účastnily se ho celkem čtyři agentury, společnost Stock-Plzeň Božkov však nechtěla komentovat, které agentury to byly. Jednorázová spolupráce s agenturou by měla začít v nejbližších týdnech a bude trvat celý podzim po dobu konání promoakcí.

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.