Společnost

29. 9. 2009 00:09

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Bollywoodská párty společnosti QUIX | Retro

Olga Jiroušková z agentury Sabotage advertising.

Marlene Vlasová (uprostřed), PR specialistka působící na Novém Zélandu,
Katka Škarková, manželka spolumajitele reklamní agentury Smart point, s Andreou Vampol (zcela vpravo), majitelkou Dance Models.

Dušan Harok, majitel společnosti AD-Net.

Eva Huříková, internal communication manager, Makro Cash & Carry.

 

Večírek při výstavě per | Pivovary Staropramen

Od moderátora večera Tomáše Pospíšila (vlevo) přebírá pero se zlatým hrotem Jan Hnátek z oddělení nákupu společnosti Sazka.

Šéf pražské pobočky agentury DG Tip Jan Došlý se společně s kolegyní Marcelou Šrámkovou radují ze soudku piva, který právě vyhráli.

 

Večerní párty ppm factum | Hotel Kempinski

Martin Roman, generální ředitel, Skupina ČEZ, Jindřich Ullrich, managing partner, ppm factum, Jan Herzmann, partner, ppm factum.

Aleš Pastorek, business unit manager, a Cornelia Schlatt, marketing director, oba ze společnosti Henkel, s Pavlem Říhou, obchodním ředitelem firmy ppm factum.

Radek Vybíral, field force manager, ppm factum. Jaroslava Járková, generální ředitelka, Henkel ČR.

Daniel Horák, sales director, Johnson & Johnson, Frank Diamond, sourcing specialist, ExxonMobil, a Petra Horáčková, customer marketing manager, Redbull.

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.