Qashqai netradičně promuje

21. 9. 2009 10:09

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Japonská automobilka Nissan připravila na podporu modelu Qashqai sales promo akci s názvem Qashqai Commando. Projekt probíhá ve střední a východní Evropě. Speciální tým složený z akrobatů a kaskadérů doprovází také čtyři speciálně upravené modely. Na území ČR se tým objeví postupně v celkem šesti městech – diváci si budou moci vůz vyzkoušet, zapojit se do soutěže o ceny a koupit si vůz se slevou.

-nem-

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.