POPAI CE zakládá klub určený zadavatelům

29. 9. 2009 00:09

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Asociace POPAI Central aktivuje novou sekci nazvanou Klub zadavatelů. Klub je určen pro všechny zadavatele reklamy, kteří mají zájem o novinky, výzkumy a relevantní informace z místa prodeje a nejnovější dění v in-store marketingu. První akcí nového Klubu zadavatelů bude workshop na téma "Digitální média a komunikace – nekompromisní trend nebo módní bublina?", který se uskuteční 21. října v Praze. "Klub zadavatelů je odpovědí na konkrétní potřeby právě zadavatelů a bude iniciovat v rámci asociace i vlastní projekty. Cílem je posílit již existující platformu, kde se setkávají zástupci retailu, výrobců POP materiálů a zadavatelů. Že je to krok správným směrem dokládají již první zájemci o členství v Klubu zadavatelů například z řad FMCG společností," říká garant sekce Jaroslav Novák, sales director McCoy & Partner. Agentura je členem asociace POPAI od ledna 2009.

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.