Asociace POPAI Central aktivuje novou sekci nazvanou Klub zadavatelů. Klub je určen pro všechny zadavatele reklamy, kteří mají zájem o novinky, výzkumy a relevantní informace z místa prodeje a nejnovější dění v in-store marketingu. První akcí nového Klubu zadavatelů bude workshop na téma "Digitální média a komunikace – nekompromisní trend nebo módní bublina?", který se uskuteční 21. října v Praze. "Klub zadavatelů je odpovědí na konkrétní potřeby právě zadavatelů a bude iniciovat v rámci asociace i vlastní projekty. Cílem je posílit již existující platformu, kde se setkávají zástupci retailu, výrobců POP materiálů a zadavatelů. Že je to krok správným směrem dokládají již první zájemci o členství v Klubu zadavatelů například z řad FMCG společností," říká garant sekce Jaroslav Novák, sales director McCoy & Partner. Agentura je členem asociace POPAI od ledna 2009.
Česká cena za PR – Lemur prodlužuje deadline
Dva týdny navíc mají zadavatelé i agentury na zaslání přihlášek do komunikační soutěže, kterou pořádá Asociace public relations (APRA).