Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Zprávy

Pivo Březňák zaznamenává v Německu úspěch

Redakce MAM11. 9. 2009

Piva Březňák vyráběného ve Velkém Březně na Ústecku by se letos mělo v Německu prodat zhruba o desetinu víc než loni. Společnost Heineken, která pivovar vlastní, tam plánuje prodej 50 milionů lahvových piv značky Březňák, řekla mluvčí českého Heinekenu Kateřina Beuteová. Úspěch na německém trhu zaznamenalo i ústecké pivo Zlatopramen prodávané v 1,5 litrových plastových lahvích.
V lahvích směřuje do Německa zhruba 95 procent piv značky Březňák, zbylá část je vyvážena v sudech do restaurací. Březňák patří v Německu do střední cenové hladiny, značka nabízí ležák i tmavé a dietní pivo.
“Zlatopramen prožívá na německém trhu renesanci díky Maxilahvi, v níž jsme ho v minulém týdnu začali vyvážet. Prvních 540 hektolitrů se prodalo za neuvěřitelných 1,5 dne,” uvedla Beuteová. Také u Zlatopramene letos předpokládá Heineken v Německu významný růst prodeje.
Na německém trhu se daří i ostatním českým pivům. Od ledna do srpna meziročně trojnásobně vzrostl v Německu prodej Velkopopovického Kozla. Německo je největším exportním trhem Plzeňského Prazdroje. V minulém roce prodej piva Pilsner Urquell meziročně vrostl o 23 procent. “Letos se prodeje Pilsneru Urquell v Německu pohybují ve stejných objemech jako loni,” řekl ČTK mluvčí Plzeňského Prazdroje Jiří Mareček.
Spotřeba piva v Německu klesá již řadu let. V první polovině letošního roku kleslo množství prodaného německého piva podle Spolkového statistického úřadu ve Wiesbadenu o více než čtyři procenta na nejnižší úroveň od znovusjednocení země. Německé pivovary v první polovině roku prodaly 49,3 milionu hektolitrů, což je o 2,3 milionu litrů meziročně méně.

×

Plzeňský pivovar má trasu pro nezletilé

Starší článek

Společnost

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: Pilsner Urquell

Lahev Pilsner Urquell se mění. Folii nahradí recyklovatelná zlatá etiketa

Značka Pilsner Urquell představuje další důležitý krok na cestě k udržitelnosti. Do roku 2030 chce být značka  uhlíkově neutrální. Od března…
8. 3. 20218. 3. 2021
Extra

Skvělé nápady se rodí u piva

ADVERTORIAL Od prázdného papíru po realizaci jen za sedm měsíců. Tak vznikl unikátní koncept obchodu Sportissimo. Sedm měsíců — to byl veškerý čas,…
8. 3. 20218. 3. 2021
Marketing

Gif za 11 milionů, Banksyho dílo nebo highlighty z NBA. Přichází …

V uplynulých týdnech zaznamenaly velkou pozornost takzvané NFT tokeny, které umožňují garantovat unikátnost digitálních děl. V odvětví začínají lítat…
7. 3. 20218. 3. 2021
Marketing

Ať je vás slyšet! Iggy Pop burcuje další generaci v reklamě

Naslouchání lidi sbližuje, představuje svobodu, přehlušuje balast, říká značka hudební techniky a sluchátek Marshall v novém brandovém spotu…
7. 3. 20218. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy
Zemřel Radim Pařízek. Hudebníkovi a mediálnímu podnikateli bylo 67 let

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více