Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Zprávy

Pekařství Paul obsloužilo za první rok v Česku 150 000 lidí

Redakce MAM10. 9. 2009

První tuzemskou pobočku francouzského pekařského řetězce Paul, otevřenou před rokem v pražském obchodním centru Palác Flora, za 11 měsíců její existence navštívilo 150 000 lidí. Řekl to manažer značky v Česku Přemysl Grunt. Firma se 120letou tradicí proto koncem srpna otevřela v Praze na Smíchově svůj druhý obchod. Do budoucna by prý ráda počet svých prodejen v Česku rozšiřovala.
Nová prodejna umístěná u výstupu ze stanice metra Anděl se má podle představitelů společnosti více podobat tradičním francouzským pekárnám a zaměří se výhradně na prodej pečiva s sebou. Její předchůdkyně na Floře kromě této možnosti nabízí svým hostům posezení jako v kavárně či restauraci.
Pekárny Paul, které se vyznačují tím, že se v nich vyrábí pečivo tradičními výrobními postupy přímo před zraky zákazníků, přivedla do Česka společnost HDS Retail Czech Republic. Výrobky se připravují téměř výhradně z francouzských surovin, personál prodejen je školen francouzskými odborníky. Kromě pekařských výrobků nabízí firma zákazníkům také zákusky, dorty či sendviče.
Podle Grunta firma zkoušela odebírat část surovin od českých firem, nebyla však spokojena s kvalitou dodávaných potravin, proto i nadále více než 90 procent surovin odebírá přímo z Francie. Za problematické Grunt označil také shánění kvalitního personálu, jehož je prý i v době ekonomické krize nedostatek.
První krámek budoucí sítě Paul byl otevřen v roce 1889 ve městě Croix na severu Francie. V současné době má řetězec více než 400 provozoven po celém světě, z toho přes 300 v domovské Francii. Na tradičním francouzském pečivu si mohou pochutnat lidé v Evropě, Asii, Africe i Americe.
Na Českém trhu fungují v současné době také jiné sítě pekárenských prodejen, například prodejny Paneria. Ty provozuje společnost Eureca Shops patřící jedničce na tuzemském pekárenském trhu United Bakeries. Dle výroční zprávy společnost ke konci loňského roku provozovala 22 obchodů, většinu z nich v Praze.

×

RRTV udělila licenci pro českou MTV

Starší článek

Cestovní kanceláře budou asi muset zveřejňovat úplné ceny zájezdů

Novější článek

Podobné zprávy

Akce
Foto: Sabre Awards

Nepropásněte uzávěrku do Sabre Awards! Soutěž ocení nejlepší …

Uzávěrka přihlášek do regionální (EMEA) části Sabre Awards je už za 3 dny. Nejlepší PR projekty se mohou přihlašovat do 25. ledna.
22. 1. 202122. 1. 2021
Extra

Jak poznáte, že potřebujete e-shop na míru?

ADVERTORIAL Začít obchodovat na internetu s hotovým e-shopovým řešením je snadné. Úspěšní obchodníci ale „e-shop z krabice“ rychle…
22. 1. 202122. 1. 2021
Marketing

Rozšířená realita: v Metropolitním muzeu ožívají obrazy i sochy

„Met bez rámů“ (The Met Unframed). Tak se jmenuje interaktivní aktivace využívající rozšířenou realitu, kterou pro Metropolitní muzeum v New Yorku…
22. 1. 202122. 1. 2021
Marketing

Přelomová dohoda. Google bude platit francouzským vydavatelům za obsah

Podpis rámcové dohody mezi Googlem a francouzskými vydavateli otevírá perspektivu vydavatelům také v dalších evropských zemích. Francouzská asociace…
21. 1. 202122. 1. 2021

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Jan Potměšil je novým šéfredaktorem eXtra.cz. Plánuje posílení redakce
Rozšiřování HBO Max v regionu EMEA povede Christina Sulebakk

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Do NOT follow this link or you will be banned from the site!
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více