Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Zprávy

Óčko se vrátí k pozemnímu digitálnímu vysílání

Redakce MAM29. 9. 2009

Hudební televizní stanice Óčko se od 1. října vrátí do pozemního digitálního vysílání. Zahájí totiž experimentální vysílání v rámci multiplexu 4, který provozuje Telefónica O2. Současně bude Óčko pokračovat ve spolupráci s provozovateli lokálních vysílačů, a to v Ostravě, kde vysílá od počátku září, a od října také v jižních Čechách.
Óčko přestalo vysílat digitálně na počátku srpna. Neprodloužilo smlouvu se společností Czech Digital Group (CDG), která provozuje multiplex 3. Podle vedení televize bylo vysílání v této síti pro Óčko nevýhodné. Diváci televizi od té doby mohli sledovat pouze prostřednictvím satelitu nebo kabelových platforem.
Digitální multiplex 4 v tuto chvíli pokrývá signálem 17,2 procenta obyvatel České republiky. To podle Českého telekomunikačního úřadu odpovídá 26,6 procenta území ČR, multiplex tak zaostává za Technickým plánem přechodu (TPP). Óčku to však prozatím stačí. Spolu s lokálními vysílači v jižních Čechách a Ostravě bude podle vedení televize pozemní digitální signál Óčka dostupný pro 30 procent obyvatel.
“Když jsme odcházeli z multiplexu společnosti CDG, jasně jsme řekli, že do pozemního vysílání se vrátíme v okamžiku, kdy to pro nás bude výhodné. Jsme příjemně překvapení, že se nám to povedlo v tak krátkém čase a že jsme našli další možnosti, jak dostat náš signál k divákům,” uvedl výkonný ředitel Óčka Hynek Chudárek.
Hudební televize Óčko je dlouhodobě nejsledovanější tematickou, z České republiky vysílanou televizní stanicí s denní sledovaností 298 000 diváků. Konkurovat jí zřejmě bude česká verze hudební stanice MTV, která má v tuzemsku vysílat od 29. listopadu. Nebude však k dispozici v pozemním vysílání, diváci ji budou moci sledovat prostřednictvím satelitu, kabelu a internetu.

×

Zemřel novinář William Safire

Starší článek

Poslanci projednali novelu, která umožní reklamu v seriálech

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: KetoDiet

VIDEO: Žádné ploché břicho a úsměvy. Když zhubnete, utrpí vaše XL košile

Většina kampaní na diety začíná a končí stejně – spoty zobrazují hlavní hrdinku, její ploché břicho a šťastný obličej u porce salátu…
21. 1. 202121. 1. 2021
Média

První novinová společnost bude tiskem zásobovat prodejny Žabka

První novinová společnost (PNS), největší český distributor tisku, bude od února výhradním distributorem tisku do sítě projeden Žabka čítající…
21. 1. 202121. 1. 2021
Marketing

Predikce vývoje trhu zdarma? S využitím Share of search je to možné

Před pár měsíci jste zřejmě o Share of search (SOS) nevěděli nic. Nyní je tato metrika oslavovaná jako ta nejdůležitější, o níž jste kdy slyšeli.
21. 1. 202121. 1. 2021
Sport

Olympiáda opět v ohrožení. Některé sporty se premiéry nejspíš nedočkají

Postupující pandemie je i přes přítomnost vakcín na trhu stále strašákem organizátorů, průzkumy mezi Japonci navíc ukazují, že si hry ani…
20. 1. 202120. 1. 2021

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Michael Kubala míří do obchodního týmu Internet Info. Dosud působil v MF
PR oddělení Středočeského kraje povede Martina Kemrová

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Do NOT follow this link or you will be banned from the site!
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více