O víkendu začne v Česku vysílat Disney Channel

18. 9. 2009 10:09

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

TV Nova je průkopníkem nových trendů

TV Nova mění přístup k audiovizuální produkci. Zelené natáčení se stává standardem přinášejícím ekologické inovace.

Reklama
SDG

Od sobotního rána bude v Česku možné naladit televizní kanál pro děti Disney Channel, a to prostřednictvím kabelového a satelitního vysílání. V dosavadních programových nabídkách nahradí program Jetix, který patří rovněž do skupiny Disney Channels.
Vysílání programu zaměřeného na děti od dvou do čtrnácti let začne seriálem Hannah Montana o školačce, která vede dvojí život jako světově proslulá zpěvačka. Na programu bude i seriál Jonas o mnohonásobných držitelích platinových desek Jonas Brothers. Dále stanice odvysílá filmy jako například Muzikál ze střední či Rocktábor. Stanice má uvést také nejoblíbenější pořady a seriály televize Jetix.
Podle viceprezidenta a generálního ředitele Disney Channels pro střední a východní Evropu Macieje Brala bude moci na počátku roku 2010 tento program sledovat přibližně 13 milionů domácností ve střední a východní Evropě. Do konce roku 2010 by to mělo být 30 milionů domácností, přičemž cílem do dalších let je zasáhnout 60 milionů domácností v této lokalitě.
Disney Channel Worldwide vysílá celkem 98 kanálů ve 167 zemích a ve 32 jazycích. Patří pod společnost Walt Disney.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Známe Agenturu roku! Aplaus patří McCann Prague!

Známe Agenturu roku! Aplaus patří McCann Prague!

Vítězné konfety se po roce opět snášejí na hlavy zástupců McCann Prague. Ti podruhé za sebou ovládli hlavní kategorii soutěže Agentura roku a celkem si ze slavnostního večera odnášejí šest trofejí. Nezávislou agenturou je Boomerang Communication, Nejlepším marketérem Kateřina Harris z řetězce Albert.

Bonami mění v nové kampani kartonový svět za osobité bydlení

Bonami mění v nové kampani kartonový svět za osobité bydlení

Novou kampaň s historicky největší videoprodukcí spouští Bonami. Jejím hlavním motivem je kontrast mezi nudným „kartonovým“ světem a „osobitým bydlením“, které může být s Bonami dostupné a jednoduché. Kampaň vznikla ve spolupráci s YYY agency a reklamní a filmovou produkcí Nice!.