Na drahou formu eventů dnes už nikdo nemá

29. 9. 2009 00:09

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Demagog.cz varuje v nové kampani před dezinformacemi

Projekt Demagog.cz spustil kampaň s cílem bojovat proti šíření dezinformací v České republice. Mottem „Dezinformace nás mohou zasáhnout více, než si myslíme“ se projekt snaží zdůraznit naléhavost osvěty veřejnosti o rizicích, která pro společnost čím dál více představují dezinformace.

Reklama
SDG

Letos jste hosty vaší agenturní párty překvapili tím, že jste je pozvali na "raut" do skleníku Fata Morgana. Chystáte i na letošní Vánoce podobné "šoky" pro své klienty ?

Pro partnery a zákazníky Amdenu chystáme opět výjimečný zážitek. Jinak pro naše klienty připravujeme různé varianty nabídek. Prozrazovat něco konkrétního, by v tuto dobu nebylo vhodné, protože večírky mají být především pro hosty překvapením. Ze své podstaty mají eventy dva cíle. Vytvořit příjemné prostředí pro vybudování a posílení obchodně přátelských vztahů a poděkovat partnerům nebo hostům za jejich přízeň a loajalitu. Námět či doprovodný program je tedy v podstatě dárkem. Mluvit o něm předem, je jak vyzradit v listopadu, co komu dáte pod stromeček.

Takže neprozradíte vůbec nic z toho, co je letos nejvíc "trendy"?

Určitě můžeme říci, že se letos více orientujeme na nápad a také návrat k přirozenosti. Doba okázalých večírků s přemrštěným rautem je naštěstí pryč a lidé více preferují eventy, kde se mohou uvolnit, relaxovat a příjemně se bavit. Proto s náměty směřujeme k nenásilné hravosti a snesitelné lehkosti bytí.

Prostory pak volíme tak, aby vytvářely vhodnou atmosféru či kulisu a aby jejich prostředí korespondovalo s námětem eventu. Mezi letošní témata večírků by mohly patřit např. Tramvaj splněných přání, tedy okružní jízda historickou tramvají nebo kuchařská show "Pečení vánoční ryby", kde se sami hosté promění v šéfkuchaře. Pro teplomilné klienty lze zařídit "Karneval v Riu", brazilskou karnevalovou noc v rytmu samby s písečnou pláží, palmami a míchanými drinky. Možná využijeme plavbu lodí, kterou proměníme v pirátský škuner.

Bude letos vánočních večírků méně než v dobách před krizí?

Počet vánočních večírků se od minulých let příliš nezměnil. Ovšem, kvůli krizi, jsou dle mého večírky pečlivěji plánované a precizněji připravované. Určitě je znát snížení rozpočtů, takže pokud chceme uspět, musíme přijít s vtipným nápadem. Jen tak můžete dosáhnout efektu "silného zážitku" z eventu, který by se nesmazatelně zapsal do podvědomí účastníků a vytvořil tak pozitivní vazbu k hostiteli. Vlastně se dá říci, že díky krizi mnohem více přemýšlíme, jak event postavit tak, aby opravdu zafungoval a nebyl jen přehlídkou marnotratného luxusu.

Klesají ceny služeb spojených s eventy, tedy ceny za nájem, techniku či personál?

Ceny za služby jsou celkem srovnatelné s cenami v minulých letech. Ovšem velmi vnímáme změnu v jednání dodavatelů. Uvědomili si, že zakázka není něco samozřejmého a je jasně cítit zájem a snaha vyhovět veškerým našim potřebám a požadavkům.

Jaké odvážnější akce se vám letos podařilo pro klienty zrealizovat?

Naši klienti absolvovali v letošním roce velice rozmanité akce. Od testování luxusních a sportovních vozů Porsche v rámci celosvětového turné Porsche World Roadshow či expedičního výletu do džungle s potápěním pro poklady v mexickém Yucatanu až po účast na "vojenském" cvičení pod velením "majora" Skamene a fárání ve vápencovém lomu.

Jana Řezáčová, project specialist, Amden

Pro agenturu pracuje od roku 2000, od loňska je stálým členem týmu. Připravuje a řídí eventy pro HP, Samsung či Microsoft. Jde o odpočinkové i vzdělávací akce nebo aktivity na zlepšení komunikace a týmové spolupráce. S eventy radila externě také firmám Volkswagen Group, Česká pojišťovna či Škofin.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Demagog.cz varuje v nové kampani před dezinformacemi

Demagog.cz varuje v nové kampani před dezinformacemi

Projekt Demagog.cz spustil kampaň s cílem bojovat proti šíření dezinformací v České republice. Mottem „Dezinformace nás mohou zasáhnout více, než si myslíme“ se projekt snaží zdůraznit naléhavost osvěty veřejnosti o rizicích, která pro společnost čím dál více představují dezinformace.