Michal Klíma rezignoval na své funkce v Economii

21. 9. 2009 00:09

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Generální ředitel vydavatelství Economia Michal Klíma odstoupil z pozice generálního ředitele. Jeho úkoly dočasně převezme Petr Babický, finanční ředitel Economie. Klíma nadále zůstane v mateřské mediální skupině Respekt Media, kde bude mít na starosti rozvoj mediálních operací v České republice i na dalších trzích. "Domnívám se, že je ten pravý čas předat štafetu novému řediteli, který vydavatelství povede v následující fázi dalšího rozvoje," řekl Klíma, za jehož vedení došlo v loňském roce k převzetí Economie novým vlastníkem.

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.