Magistrát zvažuje další tendr na reklamu

7. 9. 2009 00:09

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Pražský magistrát zvažuje v souvislosti s poklesem incomingového turismu vypsat další výběrová řízení na marketingové služby. "Naší vizí je vybrat partnera, který se postará o kompletní strategii a celý rok bude zajišťovat marketingovou podporu města v oblasti cestovního ruchu," sdělil M&M radní Milan Richter. Záměr najít agenturu, která by pro magistrát pracovala v roce 2010, hodlá přednést na zasedání poradního sboru expertů v pondělí 7. září. Letos magistrát investoval do podpory cestovního ruchu mimořádně 80 mil. korun.

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.