Kudy z nudy na Facebooku

7. 9. 2009 00:09

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Portál Kudy z nudy má své stránky také na Facebooku, zatím se k nim připojilo 560 fanoušků. Agentura CzechTourism, která portál provozuje, tak chce oslovit další segment potenciálních turistů. „Stránky Kudy z nudy na Facebooku mají být především místem, kde si lidé budou vyměňovat své zážitky z cest po Česku, předávat tipy, zkušenosti a doporučení, zveřejňovat fotografie nebo diskutovat,“ říká ředitel agentury CzechTourism Pavel Kosař. Svůj účet na Facebooku si otevřelo už více než 1,3 milionu Čechů, dvě třetiny z nich jsou přitom mladší než 35 let.

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.