Klíma odstupuje z vedení Economie

17. 9. 2009 12:09

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Klíma nadále zůstane v mateřské mediální skupině Respekt Media, kde bude mít na starosti rozvoj mediálních operací v České republice i na dalších trzích.
„Od svého vstupu do Economie v roce 1998 jsem měl vzácnou možnost provést ve společnosti řadu pozitivních změn, které vyvrcholily jejím prodejem vydavatelství Respekt Media. Nyní se domnívám, že je ten pravý čas předat štafetu novému řediteli, který vydavatelství povede v následující fázi dalšího rozvoje,“ komentoval své rozhodnutí odejít Michal Klíma.
Klíma vedl Economii v období, během nějž společnost převzal nový majitel Respekt Media, kdy se změnila podoba vlajkové lodi vydavatelství – deníku HN – a byla provedena strategická revize podnikání skupiny.
Economia je nepřímo většinově vlastněna společností Respekt Media, kterou řídí český finančník a podnikatel Zdeněk Bakala a Crossroads Capital Investments, mezinárodní investiční skupina zaměřená na střední a východní Evropu.

-mav-

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.