Ke kampani "Pusť se do svého projektu" (M&M/34/2009), kterou Hornbach spustil v polovině léta, přibyla minulý týden soutěž pro kutily. Hornbach v ní hledá deset lidí s originálními a netradičními projekty, které by mohli realizovat i díky poukázkám na stavební materiál a nářadí v hodnotě 15 tisíc eur, jež společnost výhercům věnuje. Soutěž, která končí 5. října, probíhá ještě v dalších osmi evropských zemích, kde má Hornbach své prodejny. Celou akci doprovází propagační kampaň v televizi. Od podzimu je navíc podporována také v tištěných médiích, na internetu a outdooru. Kampaň vznikla ve spolupráci s berlínskou agenturou Heinmat. Projektové nápady na území České republiky je možno předkládat buď přímo v prodejnách Hornbachu v České republice, nebo na webových stránkách společnosti.
Agentura roku se blíží do finále, hlavní shortlisty jsou zveřejněny
Boomerang Communication, McCann Prague, nebo VCCP? Kdo se letos stane vítězem hlavní kategorie Agentury roku?