Globus

14. 9. 2009 00:09

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Londýn

Společnost Merlin Entertainments, která vlastní např. zábavní park Legoland, si pro nákup a plánování médií zvolila mediální agenturu MediaCom. Ta tak bude spravovat rozpočet ve výši 20 mil. eur.

Bonn

Světová logistická skupina Deutsche Post DHL vypisuje tendr na globální reklamní kreativu poté, co spolupráci ukončila po dvou letech jeho stávající agentura Ogilvy & Mather (O&M). Předpokládaným důvodem odchodu agentury je její účast v tendru konkurenční společnosti UPS, která vypsala tendr na reklamní agenturu v hodnotě 200 mil. dolarů letos v dubnu.

Curych

Agentura Euro RSCG London vyhrála v globálním tendru skupiny Credit Suisse. Bude vytvářet hlavně outdoorové a digitální kampaně. Soupeřila v posledním kole s TBWA, zatímco DDB, Saatchi a McCann Erickson vypadly již dříve.

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.