Francouzi volí digitální TV

21. 9. 2009 00:09

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Mladí Francouzi ve věku od 15 do 24 let se v prvním pololetí dívali na televizi méně v meziročním srovnání. Pokud TV sledují, stále častěji to jsou digitální programy. Sledovanost digitálních stanic jako TMC, W9, NRJ12, Virgin 17 a France 4 se zvýšila o 5 %. Z pohledu délky sledování se konzumace digitálních kanálů zvýšila z 13 na 18 minut denně. Nejvíce sledují mladí tyto programy ráno, nejčastěji se jedná o hudební pořady.

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.