First Direct je i negativní

29. 9. 2009 00:09

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Banka Firs Direct rozjíždí kampaň, která zahrnuje jak pozitivní, tak negativní názory bankovních klientů. Tisková, outdoorová a digitální kampaň využívá výběru komentářů o First Direct, které zákazníci napsali na blogy a fóra umístěné na microsite banky. Společnost se nechala slyšet, že originální otevřenou kampaní demonstruje, proč si zaslouží být jedničkou co se týče spokojenosti svých zákazníků. Banka také přiznala, že upouští od televizní reklamy a chce se soustředit na digitální média.

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.