Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Zprávy

eBay pro mírnější pravidla prodeje luxusního zboží v EU

Redakce MAM18. 9. 2009

Americká internetová aukční síň eBay vyzvala Evropskou unii, aby změnila antimonopolní pravidla, která umožňují výrobcům luxusního zboží určovat, kdo bude jejich značkové zboží prodávat na internetu. Podle společnosti tato pravidla nespravedlivě omezují internetový prodej tohoto zboží po Evropě, a spotřebitelé tak musí za toto zboží platit více.
Majitelé značek jako LVMH a Richemont, výrobce hodinek Cartier, argumentují tím, že luxusní zboží je cenné pouze v případě, že je exkluzivní a je možné ho koupit pouze ve vybraných obchodech. Ne tedy masově na internetu. Evropská komise ovšem nyní uvažuje o změně současných pravidel, jejichž platnost vyprší v květnu 2010.
eBay na svých internetových stránkách zveřejnil v červenci petici za změny v pravidlech prodeje luxusního zboží na internetu v EU, kterou podepsalo přes 750.000 lidí, tedy tři čtvrtiny uživatelů eBay. Většina z nich je z Británie, Francie a Německa. Zájemci mohou petici podepsat do 28. září.
eBay se několikrát dostal do sporu s výrobci luxusního zboží a kosmetiky kvůli prodeji padělků na svých internetových stránkách. Rozhodnutí soudů však zatím byla spíše smíšená.
Loni francouzský soud nařídil eBay zaplatit firmě LVMH kvůli prodeji padělků jejích výrobků na svých stránkách 61 milionů USD (asi 1,04 miliardy Kč). V květnu však britský soud zamítl žalobu společnosti L’Oreal a uvedl, že eBay není zodpovědný za prodej padělků parfémů a kosmetiky firmy. V únoru také eBay vyhrál soud v Německu s firmou Rolex kvůli prodeji padělků jejích hodinek.

×

O víkendu začne v Česku vysílat Disney Channel

Starší článek

Společnost

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: iStock

MŠMT láká učitele na Astra Zenecu: „Vyhrňte rukávy!“

Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy (MŠMT) přesvědčuje v letákové kampani pedagogy, aby se nechali očkovat. Využívá k tomu známé…
24. 2. 202124. 2. 2021
Média

Televizní sledovanost v době pandemie: rostla v Česku …

V uplynulém roce dosáhla televizní sledovanost rekordních hodnot nejen v České republice, ale také v celém středoevropském regionu. Důvodem byla…
24. 2. 202124. 2. 2021
Marketing

„Co ve vás probouzí pocit hrdosti?“ Sberbank spustila TV kampaň …

Sberbank v únoru 2021 spustila televizní kampaň na běžné účty – FÉR účet s odměnou 1234 Kč za věrnost i přechod od jiné…
24. 2. 202124. 2. 2021
Marketing

Citylighty v metru jako výkladní skříně s reálnými produkty

V šesti stanicích pražského metra se citylighty společnosti MetroZoom proměnily na výlohy dm drogerie. Cestující v nich nyní mohou vidět skutečné…
23. 2. 202123. 2. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Matej Zabadal je novým ředitelem investic skupiny V-Sharp Ventures, do níž patří i DoDo
E-commerce v Brašnářství Tlustý povede Michal Krčmář. Přichází z Alzy

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více