Doména .cz má kampaň

7. 9. 2009 00:09

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Když něco, tak Allegro, říká tržiště v mezinárodní kampani od DDB Warszawa

Nový mezinárodní komunikační koncept spouští online tržiště Allegro, reaguje na rostoucí poptávku po větší personalizaci.

Reklama
SDG

Sdružení CZ.NIC, správce české národní domény, komunikuje od 7. září výhody, které přináší vlastnictví internetové domény. K tomu využívá webové stránky www.dobradomena.cz, tisk, outdoor a indoor. Kampaň, zacílenou na širší internetovou veřejnost, komunikuje sdružení i na sociálních sítích. Kreativu vytvořila agentura Scholz & Friends.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Bude i český sport bez odpadu?

Bude i český sport bez odpadu?

Ty největší sportovní kluby už podléhají povinnému nefinančnímu reportingu, za pár let se to bude týkat i těch menších. Český sport témata ESG zatím spíš míjel. To se ale začíná měnit.