Do měření sledovanosti v ČR se zapojí další 13 televizních stanic

21. 9. 2009 08:09

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Máme první fotky z Agentury roku. Podívejte se, jak jsme oslavili vítěze!

Letošní slavnostní předávání cen Agentury roku proběhlo v úterý 16. dubna v prostoru Václaváku 22. Bylo s námi u toho přes sto hostů a zábava byla ohromná. Přinášíme vám první část fotogalerie.

Reklama
SDG

Počet televizních stanic, jejichž sledovanost budou měřit takzvanými peoplemetry, se od 1. října rozšíří o 13 programů. Jsou mezi nimi například Jetix, Spektrum, AXN či Hallmark. O zapojení do tohoto měření mají zájem také další televize, které by měřenou skupinu mohly rozšířit v první polovině příštího roku. Informovala o tom jednatelka Asociace televizních organizací (ATO) Lucie Pokorná.
Všechny nově měřené stanice jsou zastoupené společností AT Media (ATM), která zajišťuje bezmála dvacítce televizí mediální zastoupení.
„Podle smlouvy mezi ATO a společností ATM, která je v současné době těsně před podpisem, přibude k 1.10.2009 do projektu 13 nových televizních stanic. První data o těchto stanicích by měla být k dispozici již 2. října ráno,“ uvedla Pokorná s tím, že počet reportovaných stanic by se tak od počátku října měl zvýšit ze současných devíti na 22. Všechny nově přistupující kanály jsou v současnosti zahrnuty do skupiny „ostatních“ stanic.
Mezi měřenými programy tak například přibudou také Minimax, Sport 1, Film Plus či TV Paprika. „Docílili jsme měření u všech stanic, které byly ochotné, dosahují určité úrovně sledovanosti a jsou technologicky schopné podílet se na měření,“ řekl Štěpán Wolde z ATM. „Hlavní důvod, proč o měření usilujeme, je, aby se stanice zrovnoprávnily na reklamním trhu,“ dodal.
Dosud poslední novou televizní stanicí, která se objevila ve výsledcích peoplemetrového měření, je televize Barrandov. ATO její výsledky zveřejnilo poprvé za červen.
ATM nabízí reklamní prostor na tematických kanálech od roku 1998. Nyní poskytuje služby 18 stanicím. Společnost je členem mezinárodního koncernu Liberty Global, pod nějž spadají dceřiné společnosti jako je Chello Media a Chello Zone.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení