Dnes začíná hlasování v Křišťálové Lupě 2009

21. 9. 2009 00:09

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

V osmi kategoriích bude v soutěži Křišťálová Lupa letos bojovat dohromady 45 projektů a služeb zaměřených na českého uživatele. V soutěži o titul Osobnost roku je jedenáct nominovaných, deset adeptů má kategorie Projekt roku: internetový obchod Fler.cz, publikační systém Webnode, prezentační platforma Bandzone, databáze poledních menu Lunchtime, cestovatelský OnTheRoad.to, Pametnaroda.cz, nostalgický archiv Projekt-Spad.cz, on-line archiv ČT, iVysílání, databáze Svazky.cz a sociální síť Obyvatele.cz.

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.