Digitex a Interkamera se zaměří na laiky, nabídnou i prodej zboží

30. 9. 2009 13:09

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Mezinárodní veletrh spotřební elektroniky a digitální zábavy Digitex a mezinárodní výstava fotografické techniky Interkamera se letos více zaměří na laickou veřejnost. Veletrh se proto na brněnském výstavišti uskuteční poprvé i o víkendu, což by mělo zájem lidí o návštěvu podpořit. Poprvé budou mít také návštěvníci veletrhů možnost přímo na místě koupit prezentované zboží, informoval ředitel obou veletrhů Radek Malý.
Digitex a Interkamera se v minulosti konaly již v říjnu společně s veletrhem informačních a komunikačních technologií Invex. Letos se ale v souvislosti s proměnou Invexu na odbornou dvoudenní konferenci pod názvem Invex-Forum oddělily. Uskuteční se proto souběžně s veletrhem Sport Life od 5. do 8. listopadu. Důvodem podle Malého je, že návštěvníci všech tří akcí patří do podobné cílové skupiny.
„Poprvé jsme nabídli vystavovatelům i možnost přímého prodeje,“ uvedl Malý. To podle něj může mít efekt i proto, že se tak stane na začátku předvánočního nákupního období.
Všechny tři veletrhy v listopadu zaplní všechny pavilony výstaviště. Na jednom místě nabídnou vše od spotřební elektroniky přes digitální zábavu až po sportovní vybavení. Chybět nebudou klání v hraní počítačových her či třeba mistrovství ČR v psaní SMS.
Zájem o veletrhy Invex a Digitex u vystavovatelů v posledních několika letech klesal. Zatímco před třemi lety na akcích vystavovalo 580 firem, předloni jich bylo 519 a loni pouze 310. Dosud se na Digitex a Interkameru přihlásilo asi 50 firem, další jsou ale stále v jednání. Sport Lifu se loni společně s akcí Bike Brno zúčastnilo 343 firem.

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.