David Čermák

7. 9. 2009 00:09

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

David Čermák, managing director, Momentum

1. Vaše první práce?

Bramborová brigáda.

2. Přezdívka? Jak jste k ní přišel?

Davidos – při studiích v Barceloně.

3. Oblíbená značka?

Audi.

4. Co dělá skvělou reklamu?

Tým lidí, kteří ji vytvářejí.

5. Jak vypadá den v pekle?

Snídaně s novinářem; dopolední prezentace jednoho tendru; oběd s výzkumnou agenturou; odpolední prezentace druhého tendru; večeře s mediální agenturou; firemní večírek.

6. Jak relaxujete?

Rekonstrukcí chalupy.

7. Které slovo používáte nejčastěji?

Krásný den.

8. Co na lidech nenávidíte?

Vymlouvání, že něco nejde…

9. Na který kanál přepnete, když jde reklama?

ČT24.

10. Proč čtete časopis Marketing & Media?

Každé pondělí mi to prostě nedá…

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.