Boulevard chystá kampaň

21. 9. 2009 00:09

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Bageterie Boulevard chystá masivní kampaň pro střední Čechy. Cílem kampaně je zvýšit povědomí o řetězci a upozornit na jeho nabídku. Cílovou skupinou by měli být pracující lidé. Bageterie Boulevard rozjela už menší kampaň v rádiích vLiberci, následovat budou adresná média. Začátek hlavní pražské kampaně společnost Crocodille ještě upřesní, stejně jako hlavní claim a kreativní agentury, kterých na kampani spolupracuje hned několik.

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.