Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Zprávy

Billboard rozpozná auta

Redakce MAM29. 9. 2009

Ve Velké Británii běží venkovní kampaň na značku automobilových maziv Castrol. Digitální billboardy rozpoznají jednotlivé vozy a přímo pro daný typ automobilu na obrazovce nabídnou vhodný olej. Systém funguje pomocí kamer, které zachytí registrační číslo vozu a číslo identifikují přes britskou databázi agentury DVLA. Celý proces vyhodnocení informace a spuštění vhodného maziva trvá méně než dvě sekundy. Kampaň běží na digitálních billboardech společnosti Clear Channel Outdoor.

×

Německé strany bojují o voliče na internetu – zatím bez efektu

Starší článek

Většina Slováků se při nákupech řídí akcemi a letáky

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: Billa

Billa spolupracuje s nutriční terapeutkou Havlínovou. Spouští …

Řetězec supermarketů Billa začal spolupracovat s nutriční terapeutkou Terezou Hlavlínovou, která má zákazníky inspirovat zdravými recepty. Děje se tak…
21. 1. 202121. 1. 2021
Lidé

Erlebachová je manažerkou komunikace LKQ Europe pro střední a východní …

Lidija Erlebachová byla jmenována manažerkou komunikace LKQ Europe pro devět zemí střední a východní Evropy, včetně České republiky. Na nové…
21. 1. 202121. 1. 2021
Marketing

Podpora pro české přírodní produkty. Agentura Havas hlásí nové klienty

Havas Prague hlásí dva nové „zelené“ klienty. Prvním je TopNatur, česká značka zdravé výživy, doplňků stravy a přírodní kosmetiky. Tím druhým Smyssly,…
21. 1. 202121. 1. 2021
Marketing

VIDEO: Žádné ploché břicho a úsměvy. Když zhubnete, utrpí vaše XL košile

Většina kampaní na diety začíná a končí stejně – spoty zobrazují hlavní hrdinku, její ploché břicho a šťastný obličej u porce salátu…
21. 1. 202121. 1. 2021

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Erlebachová je manažerkou komunikace LKQ Europe pro střední a východní Evropu
Michael Kubala míří do obchodního týmu Internet Info. Dosud působil v MF

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Do NOT follow this link or you will be banned from the site!
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více