Beiersdorf s novinkami

14. 9. 2009 00:09

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Společnost Beiersdorf spouští podzimní komunikaci pro dvě své novinky. Ženám 35+ nabídne novinku z řady Nivea Visage DNAge Denní krém pro zpevnění a rozjasnění pleti. Kampaň bude nasazená i v zimním období, a to v TV, tisku, využije i samplingu, direct marketingu a PR. Druhá novinka je určená mužům. Jedná se o tři produkty z Energizující řady péče o pleť Nivea for men. Cílit bude na muže od 25 let v kanálech TV, tisku, na internetu a v OOH.

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.