Aukro.cz: Prodej přes internetové aukce již překonal celý rok 2008

30. 9. 2009 14:09

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Letošní prodej přes internetové aukce na největším tuzemském aukčním serveru Aukro.cz již překonal počet prodaných předmětů za celý loňský rok. Uživatelé Aukra do září prodali 7,3 milionu předmětů, což je o jeden milion více než za celý rok 2008.
„Nárůst počtu transakcí zaznamenáváme nejen u běžných uživatelů, ale také u firemních zákazníků. Tento trend přisuzujeme především faktu, že v době šetření firmy objevují dosud nevyužité cesty k zákazníkům s vysokou mírou efektivity,“ uvedla výkonná ředitelka Aukra Pavlína Zábojníková.
Zvyšoval se i celkový počet vystavených aukcí a jejich měsíční průměrný počet. Za celý rok 2008 bylo vystaveno 13,5 milionu předmětů, letos do poloviny září to bylo téměř 17,7 milionu předmětů. Průměrný měsíční počet vystavených aukcí tak stoupl z 1,2 na dva miliony.
V současnosti je na Aukro.cz vystaveno téměř 2,5 milionu předmětů v 680.000 aktivních aukcích. Ve stejném období minulého roku to bylo 610.000 předmětů.
Aukro.cz má 1,3 milionu uživatelů. Obrat firmy loni přesáhl 2,5 miliardy korun, letos za devět měsíců to již byly tři miliardy Kč. Aukro.cz vzniklo v roce 2003 a nyní zaměstnává 70 lidí. Sesterské aukční domy působí v další devíti evropských zemích.

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.