Americká tisková agentura Associated Press jedná o prodeji podílu v divizi zpravodajství v německém jazyce německé tiskové agentuře Deutscher Depeschendienst GmbH (DPP). Součástí dohody o prodeji podílu by mohla být i dlouhodobá dohoda o sdílení obsahu, uvedla agentura AP.
Služby AP v německém jazyce zahrnují domácí textové a obrazové zprávy a přeložené zahraniční zprávy AP pro mediální firmy v Německu, Švýcarsku, Lucembursku a Rakousku. Divize má sídlo ve Frankfurtu a pobočky v Berlíně a dalších německých městech. Divize vznikla v roce 1947 a je druhou největší tiskovou agenturou v Německu po Deutsche Presse-Agentur (DPA).
Agentura AP vznikla v roce 1846 a je největší a nejstarší tiskovou organizací na světě. Sídlo má v New Yorku. Má statut družstva, je ve vlastnictví médií USA a jejím cílem není tvorba zisku.
DPP se zaměřuje na národní a regionální zprávy z Německa. Její zpravodajství se soustředí na podnikání a ekonomiku, ale také na sport, kulturu a reportáže. Společnost je divizí DPP Media Holding AG, kterou v lednu převzali mnichovští mediální investoři Peter Löw a Martin Vorderwülbecke. Kromě tiskové agentury vlastní také fotografickou agenturu a další mediální majetek.
Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“
Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.