WMC/Grey má novou divizi

10. 11. 2008 00:11

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Demagog.cz varuje v nové kampani před dezinformacemi

Projekt Demagog.cz spustil kampaň s cílem bojovat proti šíření dezinformací v České republice. Mottem „Dezinformace nás mohou zasáhnout více, než si myslíme“ se projekt snaží zdůraznit naléhavost osvěty veřejnosti o rizicích, která pro společnost čím dál více představují dezinformace.

Reklama
SDG

Skupina WMC/Grey rozšířila své divize o publishingovou agenturu Salt & Pepper, která se specializuje na corporate publishing a content support B2B, B2C a B2E tištěných i on-line médií. Jejími prvními velkými klienty byly Avon a Makro Cash & Carry ČR, pro něž Salt & Pepper vydává čtvrtletník Váš obchod, určený zlatým a stříbrným zákazníkům společnosti. „Váš obchod vychází v české a slovenské mutaci a ve spolupráci s jedním z partnerů časopisu, jímž je Procter & Gamble, se plánuje rozšíření magazínu do dalších evropských zemí,“ uvedla Helena Křesinová, managing directorka divize S&P, jež nyní v tendrech usiluje také o Seat, Kenvelo a webový projekt Komerční banky.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Demagog.cz varuje v nové kampani před dezinformacemi

Demagog.cz varuje v nové kampani před dezinformacemi

Projekt Demagog.cz spustil kampaň s cílem bojovat proti šíření dezinformací v České republice. Mottem „Dezinformace nás mohou zasáhnout více, než si myslíme“ se projekt snaží zdůraznit naléhavost osvěty veřejnosti o rizicích, která pro společnost čím dál více představují dezinformace.