Volkswagen šetří

10. 11. 2008 00:11

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Německý výrobce automobilů Volkswagen podle deníku Wolfsburger Allgemeine drasticky škrtá své reklamní výdaje. Společnost vydala ve třetím kvartálu 38,8 milionů eur, tedy o 25,3 % méně peněz ve srovnání sloňským rokem. Navzdory škrtům se však Volkswagen stále drží na špici vreklamních rozpočtech automobilových koncernů, vprvních devíti měsících investoval 136,3 milionů eur. Následují Opel (101,7 mil.) a Daimler (99,2 mil.). Dcera VW, Audi, reagovala na negativní trend a zdvojnásobila reklamní výdaje na 30,4 milionů eur ve srovnání střetím kvartálem loňského roku.

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.