Více reklamních ploch na letišti. Nejžádanější jsou velké nosiče.

3. 11. 2008 00:11

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Stále oblíbenějšími plochami na letišti jsou nosiče velkých formátů – megaboardy. Mezi tento typ nosičů patří také megabannery o rozměru 504×304 cm a 400×200 cm, které jsou umístěné v bezprostřední blízkosti VIP lounge. Plochy jsou nasvícené. „Klienti většinou využívají prezentaci na obou plochách současně, aby oslovili VIP pasažéry kompaktně. Proto těmto novým nosičům interně říkáme ‚megatwins‘,“ říká Helena Vonková, marketingová ředitelka společnosti M.I.P Advertising. Spektrum produktů na těchto reklamních plochách se generuje zejména ze segmentů telekomunikace a finance. V současné době je na „megatwins“ umístěna prezentace HSBC.


07_vice.jpg

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.