Stále oblíbenějšími plochami na letišti jsou nosiče velkých formátů – megaboardy. Mezi tento typ nosičů patří také megabannery o rozměru 504×304 cm a 400×200 cm, které jsou umístěné v bezprostřední blízkosti VIP lounge. Plochy jsou nasvícené. „Klienti většinou využívají prezentaci na obou plochách současně, aby oslovili VIP pasažéry kompaktně. Proto těmto novým nosičům interně říkáme ‚megatwins‘,“ říká Helena Vonková, marketingová ředitelka společnosti M.I.P Advertising. Spektrum produktů na těchto reklamních plochách se generuje zejména ze segmentů telekomunikace a finance. V současné době je na „megatwins“ umístěna prezentace HSBC.
Česká cena za PR – Lemur prodlužuje deadline
Dva týdny navíc mají zadavatelé i agentury na zaslání přihlášek do komunikační soutěže, kterou pořádá Asociace public relations (APRA).