USA polevuje v digitálu

3. 11. 2008 00:11

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Podle agentury PQ Media se podíl amerických investic na světových OOH výdajích do digitální reklamy snižuje, přestože ve většině států se předpokládá nárůst výdajů. Zvýšení investic do digitální reklamy se očekává v Austrálii, Brazílii, Rusku, Indii a v Číně. Na světovém trhu by se měl nárůst mezi obdobím roku 2007 a rokem 2012 pohybovat okolo 14,5 %, vAmerice by měl být nárůst 12,9 %. Pro rok 2012 se předpokládá podíl amerických výdajů na celkových investicích 37,5 %, oproti nynějším 40 %.

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.