Společnost Sára uvádí nové POS prvky se širší možností využití

24. 11. 2008 00:11

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Když něco, tak Allegro, říká tržiště v mezinárodní kampani od DDB Warszawa

Nový mezinárodní komunikační koncept spouští online tržiště Allegro, reaguje na rostoucí poptávku po větší personalizaci.

Reklama
SDG

Český výrobce POS materiálů společnost Sára uvedla v listopadu novinku ve svém sortimentu UNI prezentačního systému – zesílený hliníkový profil UNI2. Stavebnicový systém UNI nabízí širokou řadu vzájemně kombinovatelných prvků v jednotném stříbrném designu (převážně z leštěného hliníku), je vhodný zejména pro stavbu prezentačních stojanů, stěn a orientačních systémů. Nový, zesílený profil UNI2 rozšiřuje použití i pro větší prodejní či prezentační stojany a výstavní stánky. Jako jeden z prvních využil nový systém Henkel ČR.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Bude i český sport bez odpadu?

Bude i český sport bez odpadu?

Ty největší sportovní kluby už podléhají povinnému nefinančnímu reportingu, za pár let se to bude týkat i těch menších. Český sport témata ESG zatím spíš míjel. To se ale začíná měnit.