Společnost

18. 11. 2008 00:11

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Večer s vínem a reklamou Bison & Rose | U sv. Vavřince

35_vecer.jpg

Vladimír Bystrov, strategic planning director, Roman Šmíd, managing director, a Soňa Kotrbová, project manager, všichni z Bison & Rose.

35_vecer1.jpg

Libor Akrman z iHNed.cz, Vladimír Zemánek z Bison & Rose, Hedvika Kroupová z Pražského deníku, Evženie Belanová a Klára Kopřivová z Bison & Rose.

35_vecer2.jpg

Bratři Závozdovi: vlevo Jiří Závozda, bývalý dlouholetý šéf zpravodajství TV Prima, vpravo Petr Závozda, časopis Týden.

 

10. výročí vzniku společnosti CZ.NIC | Abaton

35_10.jpg

Párty pro klienty, partnery a přátele uspořádala právě desetiletá společnost CZ.NIC. Večer byl pojatý jako cesta kolem světa. V německém koutku byl při plnění soutěžního úkolu, točení piva, zastižen výkonný ředitel CZ.NIC Ondřej Filip.

 

55. výročí První novinové společnosti | Anežský klášter

35_55.jpg

Generální ředitel PNS Radomil Juda slavnostně nakrojil narozeninový dort. Asistoval mu zpěvák Jiří Korn.

35_55-1.jpg

Ředitel Unie vydavatelů Jozef Šabla s Aralynn McMane ze Světové asociace novin (WAN).

35_55-2.jpg

Pavel Borovka, místopředseda představenstva PNS, Andreas Ueltzhöffer (advokátní kancelář Ueltzhöffer Balada) se svým kolegou Petrem Chmelíčkem.

35_55-3.jpg

Jaroslava Hubáčková (PNS), Miroslav Pavel (předseda představenstva Vltava-Labe-Press) a Jan Hubáček.

 

Openhouse společnosti Heidelberg | sídlo společnosti, Praha

35_openhouse.jpg

Ve dnech 12.-13. 11. proběhl Openhouse společnosti Heidelberg. Zájem budoucích polygrafů ze Střední školy polygrafické v Přelouči byl veliký.

35_openhouse1.jpg

Tématem letošního Openhouse jsou novinky z Drupy 2008, nebo ještě přesněji, představení inovovaných tiskových strojů Speedmaster SM 52 a SM 74.

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.