Směs OOH prvků působí na ulici

24. 11. 2008 00:11

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Demagog.cz varuje v nové kampani před dezinformacemi

Projekt Demagog.cz spustil kampaň s cílem bojovat proti šíření dezinformací v České republice. Mottem „Dezinformace nás mohou zasáhnout více, než si myslíme“ se projekt snaží zdůraznit naléhavost osvěty veřejnosti o rizicích, která pro společnost čím dál více představují dezinformace.

Reklama
SDG

Americká společnost Pearl Media, lídr v netradiční OOH reklamě, zahájila interaktivní digitální pouliční reklamu StreetLevel v New York City na podporu společnosti Remy Martin. Tato kampaň kombinuje různé mediální technologie včetně projekčního videa, audia, dotykové a mobilní interaktivity. Na chodce nejprve zapůsobí hudba, poté se spustí video se žádostí o registraci uživatele přes internet. Uživatel se tak díky technologiím může registrovat přímo na ulici.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Demagog.cz varuje v nové kampani před dezinformacemi

Demagog.cz varuje v nové kampani před dezinformacemi

Projekt Demagog.cz spustil kampaň s cílem bojovat proti šíření dezinformací v České republice. Mottem „Dezinformace nás mohou zasáhnout více, než si myslíme“ se projekt snaží zdůraznit naléhavost osvěty veřejnosti o rizicích, která pro společnost čím dál více představují dezinformace.