Shortlist Aholdu: o kreativu hrají čtyři agentury

24. 11. 2008 00:11

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Fajn rádio si novým partnerstvím s Enterprise Esports otvírá dveře do gamingu

Fajn rádio z mediální skupiny Media Bohemia se v marketingu dlouhodobě zaměřuje na spolupráci s influencery a tiktokery z různých oblastí. Nyní prostřednictvím Enterprise Esports vstupuje do oblasti esportu a bude oslovovat milovníky gamingu.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Do další fáze vstoupilo výběrové řízení na novou kreativu společnosti Ahold, provozovatele řetězce super a hypermarketů Albert. Ve druhém kole tendru jsou podle informací M&M agentury Euro RSCG, TBWAPraha, Lowe a dosavadní agentura Aholdu Mark/ BBDO. Nový kreativní partner firmy by měl být znám ještě do konce tohoto roku. Revidovat kreativu se společnost rozhodla kvůli nepřesvědčivému efektu konceptu „Nevěříte?“.

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení