SGS propaguje CarNet na busech

24. 11. 2008 00:11

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Když něco, tak Allegro, říká tržiště v mezinárodní kampani od DDB Warszawa

Nový mezinárodní komunikační koncept spouští online tržiště Allegro, reaguje na rostoucí poptávku po větší personalizaci.

Reklama
SDG

Společnost SGS si pronajala zadní plochy dálkových autobusů společnosti Student Agency. Cílem kampaně, která trvá až do konce roku, je zviditelnění produktu CarNet. SGS si vybrala plochu na autobusech linky Praha-Brno a zpět, kde podle Marie Martínkové, obchodní ředitelky SGS, reklamní plochu zhlédne nejvíc potenciálních zákazníků, a dopravce zvolila na základě zkušeností z minulé spolupráce s ním.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Bude i český sport bez odpadu?

Bude i český sport bez odpadu?

Ty největší sportovní kluby už podléhají povinnému nefinančnímu reportingu, za pár let se to bude týkat i těch menších. Český sport témata ESG zatím spíš míjel. To se ale začíná měnit.