Společnost HP byla nucena předčasně ukončit svoji roadshow, na níž propagovala svoje novinky pro rok 2009. Její prezentační kamion, který podle vyjádření společnosti bez problémů projel téměř celou východní Evropu, byl minulý týden v noci vykraden v Praze Holešovicích. Z kamionu zmizela spotřební elektronika a nové modely počítačů a notebooků, vzniklá škoda podle HP nejspíš překročí půl milionu korun. "Je to velká ostuda pro českou pobočku HP, nicméně jde také o dobrý PR zásah, i když neřízený," komentuje událost marketingový manažer Petr Trešl a dodává, že společnost z ní – i když nechtěně – vytěžila velkou mediální publicitu. Roadshow podle jeho slov bude pokračovat po zemích západní Evropy, jeho česká zastávka, na niž společnost rozeslala mezi své obchodní partnery přes 200 tisíc pozvánek, se však nekonala. Nové produkty pro rok 2009 tak česká pobočka HP představí se zpožděním několika měsíců.
Agentura roku se blíží do finále, hlavní shortlisty jsou zveřejněny
Boomerang Communication, McCann Prague, nebo VCCP? Kdo se letos stane vítězem hlavní kategorie Agentury roku?