Reklamní trhy CME prý nejsou dotčeny světovou finanční krizí

3. 11. 2008 00:11

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

TV Nova, Nova Sport a Nova Cinema dosáhly za třetí čtvrtletí letošního roku meziročního růstu tržeb v úrovni 21 %, tedy 1,252 mld. Kč. Zisk před odečtením úroků, daní a odpisů dosáhl 542 mil. Kč, což je o 7 % více než ve třetím čtvrtletí loňského roku. ČR je stále pro CME klíčovým trhem. Od ledna do září dosáhla ČR 37% podílu na tržbách skupiny a 59% podílu na zisku. „Počáteční jednání se zadavateli pro rok 2009 podporují náš názor, že výdaje na TV reklamu zůstávají na našich trzích nedotčeny finanční krizí,“ řekl ředitel CME Michael Garin.

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.