Pro voliče káva zdarma

10. 11. 2008 00:11

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

ADVERTISING AGE


Podpořit volební účast v amerických prezidentských volbách konaných minulý týden se rozhodla společnost Starbucks. Ve volební den nabídla každému, kdo odevzdal hlas, kávu zdarma. Starbucks akci podpořil narychlo připravenou televizní reklamou, nápad podpořit prezidentskou volbu tímto způsobem totiž vznikl teprve týden před dnem D. Zahraniční komentátoři se vesměs shodují, že se tím firma snaží zlepšit svou pošramocenou pověst sociálně odpovědné organizace.

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.