Personálie

10. 11. 2008 00:11

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Jan Rubeš, ředitel, Magic Box


Od 1. listopadu nastoupil na pozici ředitele filmové distribuční společnosti Magic Box Jan Rubeš, který tak vystřídal Martina Papouška. Rubeš byl od dubna 2007 do prosince 2008 programovým ředitelem Prima TV, předtím zastával řadu let místo šéfa oddělení programové akvizice České televize.



Stanislav Pekárek, marketingový manažer, KFC


38_pekarek.jpg


Novým marketingovým manažerem KFC pro ČR se stal Stanislav Pekárek, který bude zodpovědný za rozvoj značky. Na této pozici nahrazuje Marii Vackovou, která odešla do Polska vést tamní tým. V potravinářství se pohybuje již několik let. Naposledy pracoval jako brand manažer ve společnosti Opavia LU a dříve v Kofole.



Jiří Pomezný, obchodní ředitel, TV Óčko


Pavel Pšeidl, marketingový ředitel, TV Óčko


Hudební stanice TV Óčko má od listopadu nového obchodního ředitele. Stal se jím dosavadní ředitel obchodního týmu rádií skupiny Mafra, Expresradia a Rádia Classic FM, Jiří Pomezný. Ředitelem marketingu se stal Pavel Pšeidl, kterého Pomezný nahrazuje na pozici obchodního ředitele. Zkušenosti smediálním businessem získal Pomezný kromě působení vrámci skupiny Mafra vmediálních agenturách MindShare či Mediaedge:cia. Vminulosti pracoval pro klienty, jako jsou například Telefónica O2, Oskar (nyní Vodafone) nebo Staropramen.



Pavel Tomíček, sales & marketing manager, TÜV SÜD Czech


38_tomicek.jpg


Na nově vzniklou pozici sales & marketing managera společnosti TÜV SÜD Czech nastoupil Pavel Tomíček. Na této pozici povede Tomíček oddělení, které se zabývá vývojem nových produktů, řízením vztahů s klíčovými zákazníky společnosti, marketingem a PR.



Hana Baumgartnerová, výkonná ředitelka, Česká distribuční


Michala Malčikovová, obchodní ředitelka, Česká distribuční


Na pozici výkonné ředitelky společnosti Česká distribuční byla jmenována Hana Baumgartnerová. V předešlé kariéře působila na postu regionální manažerky v ADM (dnes TNT Post CZ) a poté jako manažerka brněnské pobočky společnosti Schenker. Na pozici obchodní ředitelky společnosti byla obsazena Michala Malčikovová. Ta působila nejdříve na postu manažerky Klient servisu TNT Post CZ, později na postu manažerky Klient servisu v České distribuční.


Jaroslav Smrt, business unit leader, LG Electronics CZ


38_smrt.jpg



Hendrik Meyer, business unit leader, LG Electronics CZ


38_meyer.jpg


Společnost LG Electronics CZ oznamuje, že do divizí B2B a GSM na nově zřízené pozice business unit leader nastupují Jaroslav Smrt a Hendrik Meyer. Oba budou zodpovědní za marketingové plánování, servis a služby zákazníkům. Nástup nových manažerů inicioval Vít Šubert, od září 2008 výkonný ředitel LG Electronics CZ, scílem doplnit firemní linii nejvyššího managementu na úrovni business unit leader. Smrt bude mít v nové funkci na starosti B2B byznys v ČR a SR. Meyer povede divizi GSM. Dříve pracoval např. ve firmě Robert Bosch na pozici sales & marketing manager Mobile Phones. Dále působil například ve společnosti Microsoft na pozici regional manager Mobile Solutions CEE.



Monika Mrkvičková, senior client partner, Korn/Ferry International


Na pozici senior client partner české pobočky společnosti Korn/Ferry International nastupuje od 1. listopadu 2008 Monika Mrkvičková. Před svým nástupem do Korn/Ferry zastávala pozici senior consultant a později pozici recruitment & executive search division manager ve firmě Hays ČR.



Robert Červenák, senior account manažer, Tom Tom


38_cervenak.jpg


Společnost TomTom rozšiřuje své české zastoupení. Hlavním posláním nového týmu, který řídí senior account manažer Robert Červenák, bude rozvoj a řízení všech marketingových a prodejních aktivit týkajících se produktů firmy v České republice. Robert Červenák dříve působil např. ve společnosti Epson.


Informace o personálních změnách zasílejte na [email protected]

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.