Pepsi s QR kódem

18. 11. 2008 00:11

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Pepsi zkouší na anglickém trhu speciální edici plechovek s nápoji Pepsi, Pepsi Max a Diet Pepsi, na nichž je umístěn tzv. QR kód. Jde o technologii podobnou klasickým čárovým kódům, čtvercové pole kódu stačí vyfotografovat mobilním telefonem a ten okamžitě zobrazí například odpovídající web. Pepsi takto zákazníky směřuje na reklamní microsite. Využívání technologie QR kódů je v mobilním marketingu teprve v začátcích, na českém trhu QR kódy použil v reklamní kampani například portál Seznam.

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.