PC Mag jen na webu

24. 11. 2008 00:11

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Legendární počítačový titul PC Magazine skončí po 26 letech svoji působnost na tiskovém trhu a bude vycházet jen v internetovém provedení. Rozhodlo se tak vydavatelství Ziff Davis Media. Poslední tištěné vydání bude distribuováno v lednu 2009. O práci přijde 140 zaměstnanců. Největší úspěch zažíval magazín, jehož verze vychází i v Česku, v průběhu 90. let, kdy jeho čtenost převyšovala milion čtenářů. Za deset let ale klesla jeho čtenost na polovinu.


10_pc.jpg

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.