OMD: Internet 2015 až 21,3 %

24. 11. 2008 00:11

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Mediální agentura OMD na konferenci Czech Internet Forum zveřejnila hrubou predikci vývoje podílu internetu na celkových reklamních investicích do médií v ČR až do roku 2015. Zastoupení on-line reklamy by se mělo v mediamixu zvýšit z letošních 11,9 % až na 21,3 % v roce 2015. V příštím roce by měl share internetu dosáhnout 13,4 %, v roce 2010 má zastoupení narůst na 14,8 %. „Jedná se o dlouhodobý odhad, který předpokládá další sbližování internetu a televize,“ upozornil Tomáš Řehák, ředitel divize Digital skupiny Omnicom. Podle odhadů OMD jde v současnosti na českém trhu až 45 % on-line investic do display reklamy, 35 % do katalogu a 20 % připadá na vyhledávání. Na americkém a britském trhu přitom dominuje vyhledávání.

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.