Mediální agentura OMD na konferenci Czech Internet Forum zveřejnila hrubou predikci vývoje podílu internetu na celkových reklamních investicích do médií v ČR až do roku 2015. Zastoupení on-line reklamy by se mělo v mediamixu zvýšit z letošních 11,9 % až na 21,3 % v roce 2015. V příštím roce by měl share internetu dosáhnout 13,4 %, v roce 2010 má zastoupení narůst na 14,8 %. „Jedná se o dlouhodobý odhad, který předpokládá další sbližování internetu a televize,“ upozornil Tomáš Řehák, ředitel divize Digital skupiny Omnicom. Podle odhadů OMD jde v současnosti na českém trhu až 45 % on-line investic do display reklamy, 35 % do katalogu a 20 % připadá na vyhledávání. Na americkém a britském trhu přitom dominuje vyhledávání.
Česká cena za PR – Lemur prodlužuje deadline
Dva týdny navíc mají zadavatelé i agentury na zaslání přihlášek do komunikační soutěže, kterou pořádá Asociace public relations (APRA).