Objem reklamy v médiích je zatím stabilní

24. 11. 2008 00:11

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Martina Vojtěchovská

Objem inzerce v českých médiích byl v letošním říjnu o 7 procent vyšší než ve stejném období vloni, když celkově dosáhl 5,893 mld. Kč. Vyplývá to z monitoringu TNS Media Intelligence, který ale neměří objem internetové reklamy. Na inzertních výdajích zadavatelů reklamy není tedy zatím alespoň podle monitoringu patrná obava z dopadů finanční krize. Z pohledu jednotlivých mediatypů nezaznamenal žádný z nich v letošním říjnu oproti loňsku pokles. Za prvních deset měsíců letošního roku je ale letošní monitorovaný objem meziročně nižší o cca 1,5 mil. Kč, což představuje snížení o 3 %. Mediální agentura OMD Czech předpovídá pro letošní rok čistý nárůst investic do médií o 5 %. V současnosti ale připravuje revizi svých odhadů, a to právě v souvislosti s finanční krizí. Nové odhady by OMD mohla zveřejnit ještě do konce roku, záležet bude na dostatku potřebných informací.

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.